• Hálkova 1612/1, Praha 2
O tiketovacím IS

O tiketovacím IS (KIS) eManager

Tiketovací systém je navržen jak pro použití v SLA režimu (online podpora zákazníků, produktů, či v REQUEST režimu, jako úkolový systém pro plnění smluvních podmínek odběratelů. Lze také využít plnění úkolů v režimu PLATBY za odsouhlasené výkony. Slouží k udržování přehledu, plánování a monitoringu nad zadanými pracemi. Pomocí eManager API lze napojit již existující informační systém zákazníka a automatizovat tak zadávání tiketů.

Úkolový systém a evidence - Tiketovací úkolový systém pro týmy jako evidence podnikových úkolů

MODE SLA - procesy, limity, přiřazování a plánování - Automatizace procesů od zadání po vyhotovení tiketu a automatické hlídání SLA limitů. Automatické přiřazování tiketů skupinám zaměstnanců a přesné plánování zadaných prací

MODE REQUESTS - workflow, upomínání - Klasické workflow procesy od nacenění, přes schválení, až k odevzdání doplněné speciálními support aplikacemi pro vaše zákazníky. Automatické přiřazování tiketů skupinám zaměstnanců a přesné plánování zadaných prací.

Image
Image
Image
IT Služby
výhodně
Naše cenové plány tiketovacího systému pro dispečera

Vyberte si Váš optimální
cenový plán

 
 
.. 0K

Plán Basic

810,-Kč/ měsíčně

  • Příjem požadavků ručně
  • Příjem požadavků přes xml
  • 24/7 Vzdálená podpora
  • Za jednoho uživatele
Vybrat službu
 
 
.. Nové

Plán Standard

1215,-Kč/ měsíčně

  • Příjem požadavků jako Basic
  • Příjem požadavků pomocí REST API
  • 24/7 Vzdálená podpora
  • Za jednoho uživatele
Vybrat službu
 
 
.. Nové

Plán Ultimate

1620,-Kč/ měsíčně

  • Příjem požadavků jako Standard
  • S apliací pro Android
  • 24/7 Vzdálená podpora
  • Za jednoho uživatele
Vybrat službu