Tiketovací systém je navržen pro oba typy řešení. Můžete ho využít v SLA režimu, jako online podporu svých produktů, zákazníků, či v REQUEST režimu, jako úkolový systém pro plnění smluvních podmínek odběratelů. Lze také využít plnění úkolů v režimu PLATBY za odsouhlasené výkony.
MODE SLA slouží k udržování přehledu, plánování a monitoringu nad zadanými pracemi. Pomocí eManager API lze napojit již existující informační systém zákazníka a automatizovat tak zadávání tiketů. Tiketovací systém poté dle místního rozřazení pracovníků určí, která skupina (či pracovník) tiket bude zpracovávat.
MODE REQUESTS je určen pro ty, kteří chtějí tiketovací systém použít jako automatický naceňovací systém pro příchozí požadavky.
Příkladem tomu mohou být IT firmy, například softwarové, které se svými zákazníky mají uzavřené servisní smlouvy, na které jsou vykonávany předem určené práce. Ty projdou klasickým procesem od nacenění, schválení zákazníkem, vypracování, testování, odevzdání.
Systém umožnuje vytvořit několik skupin pracovníků, kteří pro každého zákazníka mají jinou koncovou cenu. Při prvotním nacenění systém automaticky upozorní zákazníka. Při jeho schválení automaticky poté upozorní příšlušného zaměstnance, že může začít pracovat na úkolu.