Tiketovací systém je navržen jak pro použití v SLA režimu (online podpora zákazníků, produktů, či v REQUEST režimu, jako úkolový systém pro plnění smluvních podmínek odběratelů. Lze také využít plnění úkolů v režimu PLATBY za odsouhlasené výkony. Slouží k udržování přehledu, plánování a monitoringu nad zadanými pracemi. Pomocí eManager API lze napojit již existující informační systém zákazníka a automatizovat tak zadávání tiketů.
Úkolový systém a evidence - Tiketovací úkolový systém pro týmy jako evidence podnikových úkolů
MODE SLA - procesy, limity, přiřazování a plánování - Automatizace procesů od zadání po vyhotovení tiketu a automatické hlídání SLA limitů. Automatické přiřazování tiketů skupinám zaměstnanců a přesné plánování zadaných prací
MODE REQUESTS - workflow, upomínání - Klasické workflow procesy od nacenění, přes schválení, až k odevzdání doplněné speciálními support aplikacemi pro vaše zákazníky. Automatické přiřazování tiketů skupinám zaměstnanců a přesné plánování zadaných prací.