Specializované moduly konfigurovatelného informačního systému "emanager"

Intranet

Modul, kterým digitalizujete činnosti při vedení společnosti, Umožní Vám evidenci a filtrování vnitropodnikových dokumentů, zápisů z porad, digitalizaci pozvánek na porady, zasedání, či valné hromady.
Pohodlně zde vytvoříte vnitropodnikové sdělení, které se všem zaměstnancům zobrazí na uvodní stránce IS nebo na telefonu Máte přehled kdo oznámení četl a kdo ne.

Kalendář

Podnikový kalendář je jedna z klíčových vlastností informačního systému. Umožnuje evidovat a plánovat akce uživatelů Hlavní výhodou je fakt, že jsou vaše data ve vašem systému pod Vaší střechou a ne v aplikací třetích stran.
Kalendář umožnuje ve spojení s docházkovým modulem (dovolená, lékař...) přehledně barevně zobrazovat akce každého zaměstnance.
 

Systém pro dobíjecí stanice

Systém pro dobíjecí stanice řídí veřejné/neveřejné dobíjení elektrických automobilů  na dobíjecích stojanech, případně zajišťuje krátkodobé placené napájení elektrických zařízení. Řídící jednotka je připojena pomocí internetu do cloudu. Dobíjecí stanice posílají informace dle OCPP 1.6 specifikace. a komunikují se serverovou částí OCPP. - lze připojit všechny OCPP dobíječky.
 

Automatizovaný prodej

Základním stavebním kámenem automatizovaného prodeje je průchodový systém (easyGate), který zajišťuje evidenci zákazníků a jejich oprávnění, evidenci zboží a akci, že zákazník nakupuje. EasyGate představuje v IS hlavní můstek,na který navazují další moduly včetně eshopu, platebních bran, automatické fakturace, včetně nekončících možnosti reportů.
 
 

Sledování spotřeby elektřiny

Systém pro měření spotřeby elektrické energie na podružných elektroměrech vlastních i nájemníků - založen na vyčítání registrů elektroměrů přes sběrnici M-BUS. Systém je dvoutarifní a připojení je umožněno dvěma typům elektroměrů (se dvěma nebo třemi místy za desetinou čárkou, po doplnění API i jiné typy. Elektroměry jsou propojeny jednotkami PiiGAP, vzdálené jsou na optice.
 

Webmail

Pro kompletní integraci podnikových služeb je potřeba mít všechny informace i komunikaci u sebe na vlastním HW.. Využijte modul Webmail na vlastní doméně.
Převeďte veškeré informace od zákazníků či dodavatelů do hodnotných přehledů přímo v systému na stisnutí jednoho talčítka. Následně zaveďte automatizovanou archivaci/mazání všech zpráv ve všech e-mailových schránkách.

Proč si vybrat informační systém emanager

Otevřený systém

Máte vlastní programátory a chcete vlastní informační systém a nechcete začínat od nuly? Systém eManager je právě pro Vás.

Více detailů

GDPR READY

Zabezpečení bereme vážně, a proto náš systém vždy splňuje nejnovější požadavky na zabezpečení. V případě zájmu rozšíříme na přání.

Více detailů

Zabezpečení

Díky propracované technologii bencharkingu a nových low level frameworků. IS dokáže "realtime" zamezit proti nejrůznějším hrozbám.

Více detailů

konfigurace

Propracovaný systém univerzální datové konfigurace, si sami nastavte jaká data chcete v systému uchovávat. Jaké akce chcete nad daty provádět?

Více detailů

ResponZibilita

Jeden systém, jeden kód všechna zařízení. Webové stránky, informační systém, zákaznické pohledy, vše zobrazitelné na všech zařízeních.

 

Více detailů

Škálovatelnost

Informační sytém eManager může být použit mnoha způsoby, jako třeba: tiketovací systém, eshop, rezervační systém, platební systém, ...

 

Více detailů

Komunikace

Propracovaný systém vytváření akcí a událostí Vám umožní k vlastní datové struktuře přidat události, zákazníky, korespondeční šablony a zaslat je pomocí emailu či SMS. 

Více detailů

Podpora

Vestavěný systém podpory uživatelů pracující v informačním systému, kdykoli se na nás můžete online na cokoli zeptat, či zadat jakýkoliv požadavek na změnu IS.

 

Více detailů

Pro více informací o konfigurovatelném informačním systémů zanechte nám email budeme Vás kontaktovat

Rádi Vám uspořádáme ve Vaší firmě prezentaci o konfigurovatelném informačním systémů

*vyplněním kontrolního kódu souhlasite s podmínkami zpracování os. údajů